Pau.se prekės ženklas pristato savo kuriamus sėdmaišius kaip kėdę, skirtą visiems – juk kiekvienas nusipelno pertraukos nuo darbų ir linksmybių. Kurti šį prekės ženklą ir jo vizualinio identiteto elementus (logotipą, raštų motyvus) buvo vienas malonumas! Atkreipkite dėmesį, kokius simbolius paslėpiau prekės ženklo elementuose.
Rodos toks paprastas žodis – pauzė – sukelia tiek asociacijų prekės ženklo identiteto kūrimui! Šiame projekte mane įkvėpė pagrindinė vizualinė pauzės išraiška – du paraleliniai brūkšneliai, itin atpažįstami kasdienybėje, tačiau galintys suspindėti visiškai naujai.
Pau.se logotipas turi dvi pagrindines užslėptas raktines reikšmes! Atkreipėte dėmesį į tarpelį raidėje U, atskiriantį apatinę ir viršutinę raidės dalis? Tai žaismingas būdas panaudoti neigiamą erdvę, taip pabrėžiant lengvai atpažįstamą pauzės simbolį.
.se – ar tai galėtų ką nors reikšti? Taip – tai šalies kodas, sudarantis dalį prekės ženklo internetinio puslapio adreso.
Spalvos: šviesiai ruda ir geltona
Gyvybinga, ryški ir energiją spinduliuojanti geltona – šiltų ir jaukių vasaros atostogų bei romantiškų saulėgrąžų laukų peizažų spalva.
Šriftas: Borg
Pauzės simbolis tarsi pats padiktavo šriftus: kampuotus, solidžius, šiek tiek užapvalintais kraštais, suteikiančiais prekės ženklo simboliui subtilaus švelnumo.