Prekės ženklo vizualinio identiteto kūrimas

2022
Metai
logotipo dizainas, firminis stilius
Atlikta

Pau.se – apie prekės ženklą

Pau.se prekės ženklas pristato savo kuriamus sėdmaišius kaip kėdę, skirtą visiems – juk kiekvienas nusipelno pertraukos nuo darbų ir linksmybių. Kurti šį prekės ženklą ir jo vizualinio identiteto elementus (logotipą, raštų motyvus) buvo vienas malonumas! Atkreipkite dėmesį, kokius simbolius paslėpiau prekės ženklo elementuose.

Rašto motyvas – pauzės simbolis

Rodos toks paprastas žodis – pauzė – sukelia tiek asociacijų prekės ženklo identiteto kūrimui! Šiame projekte mane įkvėpė pagrindinė vizualinė pauzės išraiška – du paraleliniai brūkšneliai, itin atpažįstami kasdienybėje, tačiau galintys suspindėti visiškai naujai.

Sustok ir pailsėk... Logotipas

Pau.se logotipas turi dvi pagrindines užslėptas raktines reikšmes! Atkreipėte dėmesį į tarpelį raidėje U, atskiriantį apatinę ir viršutinę raidės dalis? Tai žaismingas būdas panaudoti neigiamą erdvę, taip pabrėžiant lengvai atpažįstamą pauzės simbolį. 

.se – ar tai galėtų ką nors reikšti? Taip – tai šalies kodas, sudarantis dalį prekės ženklo internetinio puslapio adreso.



Prekės ženklo šriftas ir spalvos

Spalvos: šviesiai ruda ir geltona

Gyvybinga, ryški ir energiją spinduliuojanti geltona – šiltų ir jaukių vasaros atostogų bei romantiškų saulėgrąžų laukų peizažų spalva.

Šriftas: Borg

Pauzės simbolis tarsi pats padiktavo šriftus: kampuotus, solidžius, šiek tiek užapvalintais kraštais, suteikiančiais prekės ženklo simboliui subtilaus švelnumo.